نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2432
-
الف
+

«فرشاد ارج» بازیگر سریال «خانه به دوش» کیست؟

عکسی از «فرشاد ارج» بازیگر سریال «خانه به دوش» این روزها توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

به گزارش آی فیلم 2، سریال پرطرفدار «خانه به دوش» به نویسندگی و کارگردانی «رضا عطاران» که این روزها از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر می باشد محصول سال 1383 خورشیدی می باشد.

«فرشاد ارج» از جمله هنرمندانی است که در این سریال در نقش خواستگار «نرگس» دختر آقا ماشاالله ایفای نقش داشت و توانست به شهرت برسد.

فرشاد ارج

قابل ذکر است که «فرشاد ارج» بعلاوه بر بازیگری در سمت برنامه‌ریزی، دستیار کارگردان، نویسنده و دستیاراول کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

وی کار حرفوی خود را از سینما آغاز کرد و سال 1392 در فلم «شیر یا خط» به عنوان کارگردان فعالیت داشته است.همچنین کارگردانی فلم های «گورطلایی» و «مردها فرشته نیستند» را نیز بر عهده داشته است. 

فرشاد ارج

از جمله مهم‌ترین آثار ارج در حرفه‌ بازیگری می توان به سریال های «مرز خوشبختی»، «بزنگاه»، «ترش و شیرین» و «متهم گریخت» اشاره کرد.

این هنرمند ایرانی همچنین در حرفه‌ نویسندگی در فلم «لامبورگینی»، در حرفه‌ دستیاراول کارگردان در سریال «متهم گریخت» و نیز در حرفه‌ دستیار کارگردان، در تولید سریال «عید امسال» مشارکت داشته است.

لازم به ذکر است سریال «خانه به دوش» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه ای فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر